loading...

کهکشان موسیقی,گلکسی موزیک

Asheghet Shodam ,Emad Talebzadeh - Asheghet Shodam, Emad Talebzadeh,text Emad Talebzadeh - Asheghet Shodam, text Asheghet Shodam ,Emad دانلود آهنگ عماد طالب ز

 

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام عاشقت شدم

Download New Song By Emad Talebzadeh Called Asheghet Shodam

دانلود آهنگ عماد طالب زاده به نام عاشقت شدم

متن آهنگ

 

 

متن آهنگ عاشقت شدم با صدای عماد طالب زاده

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

وقتی که دستاتو میگیرم تو دستم♩♬♫

وقتی که میدونی عاشق تو هستم♩♬♫

وقتی که با چشمات دلمو میلرزونی♩♬♫

من دیوونت میشم به همین آســـونی♩♬♫

دســـتاتو میگیرم تو پر از احســـاسی♩♬♫

من دوســـت دارم و تـــو منو میـــشناسی♩♬♫

وقتــی کـــه میخـــندی واســه تو مـــیمیرم♩♬♫

پیش من میمونی با تو جون میگیرم♩♬♫

من عاشقت شدم می خوام بهت بگم♩♬♫

تو دنیای منی توئی عشق خودم♩♬♫

دوست دارم تو رو دنیا تو دستمه♩♬♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

عماد طالب زاده عاشقت شدم

کد آهنگ برای پخش آنلاین

<center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://s1.galaxymusic.ir/music/1398/shad/1/Emad Talebzadeh - Asheghet Shodam .mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

کلمات کلیدی: 

 Asheghet Shodam Asheghet Shodam by Emad Talebzadeh Asheghet Shodam Download New Song By Emad Talebzadeh Asheghet Shodam Download New Song Emad Talebzadeh download ahange jadid Emad Talebzadeh be name Asheghet Shodam Download New Song Download New Song By Emad Talebzadeh Called Asheghet Shodam Download New Song Emad Talebzadeh Asheghet Shodam Emad Talebzadeh Emad Talebzadeh - Asheghet Shodam Ganja2Music کد پیشواز آهنگ های عماد طالب زاده گانجا موزیک گانجا2موزیک آهنگ آهنگ جدید دانلود آهنگ دانلود آهنگ Emad Talebzadeh به نام Asheghet Shodam دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید Emad Talebzadeh به نام Asheghet Shodam دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام عاشقت شدم دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده عاشقت شدم دانلود آهنگ عماد طالب زاده دانلود آهنگ عماد طالب زاده به نام عاشقت شدم دانلود آهنگ عماد طالب زاده عاشقت شدم عماد طالب زاده عاشقت شدم عاشقت شدم دانلود آهنگ عماد طالب زاده,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

درباره آهنگ ها ,
مهدی بازدید : 88 شنبه 08 تیر 1398 زمان : 10:35 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 543
  • بازدید سال : 4,697
  • بازدید کلی : 32,653