loading...

کهکشان موسیقی,گلکسی موزیک

آهنگ,آهنگ ایرانی,آهنگ جدید,آهنگ لیلا از سروش,آهنگ های سروش,ایران موزیک,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ ایرانی,دانلود آهنگ جدید,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ عشق

آهنگ شاد عروسی مهره مار و آهنگ لیلا

 

 

آهنگ شاد عروسی مهره مار و آهنگ لیلا

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ لینک کمکی فایل

 

کد آهنگ آهنگ برای پخش آنلاین :

  <center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://galaxymusic.parsaspace.com/music/1398/shad/1/ahang-shad-orkesti- (www.galaxymusic.ir).mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

 

متن اهنگ

متن آهنگ مهره مار سعید آسایش

عشق تو دروغ بود دیگه

eshghe to durough bud dige
نه دیگه نه من نه تو دیگه

na dige man na to dige
میخوام اسمتو فراموش کنم

mikham esmeto faramoosh konam
آتیشتو خاموش کنم

atisheto khamoosh konam
هوس تو چشمات میگه

havase too cheshmat mige
برق روی لبهات میگه

barghe rooye labhat mige
عشقمو به بازی گرفتی
خانم منو اشتباهی گرفتی
دیگه میدونم میدونم دوسم نداری
نگو که هنوز واسه من یه بی قراری
دیگه میدونم میدونم دوسم نداری
نگو که هنوز واسه من یه بی قراری
مهره مار داری تو دلبری
اما میگذری از عشق تو همش سر سری
بابا مهره مار داری تو دلبری
اما میگذری از عشق تو همش سر سری
اگه مهره مار نداشتی
چشای سیاه نداشتی
نگاه بلا نداشتی
تو دلا که جا نداشتی
تو دلا که جا نداشتی
عشقمون رسید آخرش
کی آخه میشه باورش
دل منو بم پس بدی
یا که منو از دست بدی
نگو که دلت با منه
نگو که دلت میشکنه
این همه دروغ بسه دیگه
نه دیگه نه من نه تو دیگه
دیگه میدونم میدونم دوسم نداری
نگو که هنوز واسه من یه بی قراری
دیگه میدونم میدونم دوسم نداری
نگو که هنوز واسه من یه بی قراری
مهره مار داری تو دلبری
اما میگذری از عشق تو همش سر سری
بابا مهره مار داری تو دلبری
اما میگذری از عشق تو همش سر سری
اگه مهره مار نداشتی
چشای سیاه نداشتی
نگاه بلا نداشتی
تو دلا که جا نداشتی
تو دلا که جا نداشتی
مهره مار دارم تو دلبری
اما میگذرم از عشق من همش سر سری
آره مهره مار دارم تو دلبری
اما میگذرم از عشق من همش سر سری
اگه مهره مار نداشتی
چشای سیاه نداشتی
نگاه بلا نداشتی
تو دلا که جا نداشتی
تو دلا که جا نداشتی
مهره مار دارم

 


??

♫♫ لیلا لیلا لیلا ابرو کمونی لیلا
لیلا لیلا لیلا شیرین زبونی لیلا
سیاه چشمون چرا نامهربونی لیلا
لیلا لیلا لیلا آروم جونم لیلا
لیلا لیلا لیلا آتیش به جونم لیلا
هنوزم عاشق و دل نگرونم لیلا
هوای داشتن تو باز بی قرارم کرده
فکر دیدنت بازم چشم انتظارم کرده
تنم باز میسوزونه تن داغ اون نگات
دلمو بازم هوایی کرده نازوعشوه هات
دستمو بگیر ببر منو به اوج آسمون
خوشگلوشیرین ادای من نروپیشم بمون
همه آرزوهام شده طلسم عشق تو
تونباشی من می میرم دیگه ازپیشم نرو
لیلا لیلا لیلا آروم جونم لیلا
لیلا لیلا لیلا آتیش به جونم لیلا
هنوزم عاشق و دل نگرونم لیلا
سیاه چشمون چرا نامهربونی لیلا
لیلا لیلا لیلا ابرو کمونی لیلا
لیلا لیلا لیلا شیرین زبونی لیلا
سیاه چشمون چرا نامهربونی لیلا
♫♫ 

 

 

 

کلمات کلیدی: 

 download new music Download saeed Asayesh mohre mar saeed Asayesh دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ سعید آسایش دانلود آهنگ مهره مار از سعید آسایش دانلود آهنگ های سعید آسایش سعید آسایش متن آهنگ مهره مار از سعید آسایشdownload new music Download saeed Asayesh mohre mar saeed Asayesh دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ سعید آسایش دانلود آهنگ مهره مار از سعید آسایش دانلود آهنگ های سعید آسایش سعید آسایش متن آهنگ مهره مار از سعید آسایش

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

مهدی بازدید : 316 دوشنبه 03 تیر 1398 زمان : 0:43 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 494
  • بازدید سال : 4,648
  • بازدید کلی : 32,604