loading...

کهکشان موسیقی,گلکسی موزیک

Jamshid Garakani, Jamshid Garakani - Khosh Omadi, Jamshid Garakani Khosh Omadi, Khosh Omadi, Khosh Omadi Download New Song By Jamshid Gara

www.galaxymusic.ir

دانلود آهنگ جدید جمشید گرکانی به نام خوش اومدی

Download New Song By Jamshid Garakani Called Khosh Omadi

 

دانلود آهنگ جمشید گرکانی بنام خوش اومدی

www.galaxymusic.ir

 دانلود آهنگ جدید جمشید گرکانی خوش اومدی
آهنگ جدید جمشید گرکانی خوش اومدی با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Jamshid Garakani Khosh Omadi
ترانه . آهنگ : جمشید گرکانی | تنظیم . میکس و مسترینگ : امیر حیدری

دانلود آهنگ جدید جمشید گرکانی به نام خوش اومدی

Download New Song By Jamshid Garakani Called Khosh Omadi

دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ لینک کمکی فایل
www.galaxymusic.ir

کد آهنگ آهنگ برای پخش آنلاین :

  <center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://galaxymusic.parsaspace.com/music/1398/shad/2/Jamshid Garakani - Khosh Omadi   www.galaxymusic.ir.mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

 

متن اهنگ

www.galaxymusic.ir

متن آهنگ جدید جمشید گرکانی خوش اومدی

خوش اومدی خوش اومدی جونم فدات آره قدمات روی دوتا چشمای من
ای گل زیبای من جات تویه قلبه منه
ای تمام دنیای من امید دله تنهای من واسه تو دلم میزنه

برای من برای من ای مهربون ای هم زبون تویی عشقه آسمونی اونی که میخوام همونی
عشقه تو جون منه تویی که عزیز جونی آره اینو خودتم میدونی بی تو دلم میشکنه

دلم میخواد که با عشق دستامو بگیری بگی با من می مونی از پیشم نمیری
دلم میخواد که قلبت بشه خونه ی عشقم بیام تو سرنوشتت تو هم توو سرنوشتم

خوش اومدی خوش اومدی جونم فدات آره قدمات روی دوتا چشمای من
ای گل زیبای من جات تویه قلبه منه
ای تمام دنیای من امید دله تنهای من واسه تو دلم میزنه

تو عشقمی تو جونمی جات تویه قلبه منه از دیدنو اومدنت چشمو دلم روشنه

شعر آهنگ جدید جمشید گرکانی خوش اومدی

تویی بهانه ی زندگیه من تویی عشقمو دلبستگیه من تمامه هستیو بود و نبودم

تویی آرومه دلواپسیه من تویی راحتیه خستگی من میدونی که به تو بسته وجودم

خوش اومدی خوش اومدی جونم فدات آره قدمات روی دوتا چشمای من
ای گل زیبای من جات تویه قلبه منه
ای تمام دنیای من امید دله تنهای من واسه تو دلم میزنه

تو عشقمی تو جونمی جات تویه قلبه منه از دیدنو اومدنت چشمو دلم روشنه

تو عشقمی تو جونمی جات تویه قلبه منه از دیدنو اومدنت چشمو دلم روشنه


 

 

 

 

کلمات کلیدی: 

Download New Music, Download New Music Jamshid Garakani, Download New Music Jamshid Garakani Khosh Omadi, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ جمشید گرکانی, دانلود آهنگ جمشید گرکانی خوش اومدی, دانلود آهنگ خوش اومدی, دانلود آهنگ خوش اومدی از جمشید گرکانی, دانلود آهنگ خوش اومدی با صدای جمشید گرکانی, دانلود آهنگ شادdownload ahange jadid Jamshid Garakani be name Khosh Omadi Download New Song Download New Song By Jamshid Garakani Called Khosh Omadi Download New Song Jamshid Garakani Khosh Omadi Ganja2Music GanjaMusic Jamshid Garakani Jamshid Garakani - Khosh Omadi Khosh Omadi Khosh Omadi by Jamshid Garakani Khosh Omadi Download New Song By Jamshid Garakani Khosh Omadi Download New Song Jamshid Garakani کد پیشواز آهنگ های جمشید گرکانی گنجا موزیک گنجاموزیک گانجا موزیک گانجا تو موزیک گانجا2موزیک آهنگ آهنگ جدید جمشید گرکانی خوش اومدی خوش اومدی دانلود آهنگ جمشید گرکانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ Jamshid Garakani به نام Khosh Omadi دانلود آهنگ جمشید گرکانی دانلود آهنگ جمشید گرکانی به نام خوش اومدی دانلود آهنگ جمشید گرکانی خوش اومدی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید Jamshid Garakani به نام Khosh Omadi دانلود آهنگ جدید جمشید گرکانی دانلود آهنگ جدید جمشید گرکانی به نام خوش ادا دانلود آهنگ جدید جمشید گرکانی خوش اومدی  Download New Song ، Download New Song By Jamshid Garakani Called Khosh Omadi ، Download New Song Jamshid Garakani Khosh Omadi ، Jamshid Garakani ، Jamshid Garakani Khosh Omadi ، Khosh Omadi ، Khosh Omadi by Jamshid Garakani ، Khosh Omadi Download New Song By Jamshid Garakani ، Khosh Omadi Download New Song Jamshid Garakani ، Nex1Music ، آهنگ ، آهنگ جدید ، جمشید گرکانی ، خوش اومدی ، خوش اومدی دانلود آهنگ جمشید گرکانی ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ Jamshid Garakani ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ جدید Jamshid Garakani ، دانلود آهنگ جدید Jamshid Garakani به نام Khosh Omadi ، دانلود آهنگ جدید جمشید گرکانی ، دانلود آهنگ جدید جمشید گرکانی به نام خوش ادا ، دانلود آهنگ جدید جمشید گرکانی خوش اومدی ، دانلود آهنگ جمشید گرکانی به نام خوش اومدی ، دانلود آهنگ جمشید گرکانی خوش اومدی ، نکس وان موزیک ، کد پیشواز آهنگ های جمشید گرکانی    رضا صادقی , محسن چاوشی , محمود کریمی , پویا بیاتی , مهدی مقدم , علی لهراسبی , علیرضا روزگار , فرزاد فرزین , رضا یزدانی , محسن یگانه , میثم ابراهیمی , مهدی یغمایی , مجید اخشابی , مسعود سعیدی , ندیم , مهدی احمدوند , علی عبدالمالکی , مهدی یراحی , رضا شیری , سالار عقیلی , بابک جهانبخش , سامان جلیلی , سعید کرمانی , مازیار فلاحی , علی اصحابی , احسان خواجه امیری , عماد طالب زاده , حمید عسکری , مجید یحیایی , فاتح نورایی , مرتضی پاشایی , افشین آذری , امیر عظیمی , رامین بیباک , سینا سرلک , دانلود فیلم ایرانی , فریدون آسرایی , مجید خراطها , علیرضا طلیسچی , محسن یاحقی , بنیامین بهادری , سیروان خسروی , میلاد بابایی , مهدی مدرس , محمد علیزاده , علی پیشتاز , علیرضا قربانی , محمد یاوری , سینا حجازی , بابک مافی , احمد سعیدی , بهنام صفوی , مسعود امامی , محمد بیباک , روزبه نعمت الهی , مانی رهنما , یاسر محمودی , امیر علی , یاسر بینام , شهاب رمضان , پازل باند , احسان تهرانچی , سیامک عباسی , محمد اصفهانی , شاهین S2 , ماهان بهرام خان , فریدون آسرایی , علی زند وکیلی , محسن ابراهیم زاده , امیر عباس گلاب , زانیار خسروی , شهرام شکوهی , سیاوش قمصری , شهاب مظفری , امین رستمی , علی زیبایی , رضا اسطوره , حجت اشرف زاده , سریال شهرزاد , رضایا , سعید شهروز , نیما علامه , سعید آسایش , علی ارشدی , سعید پانتر , سعید عرب , باراد , آرین یاری , ابوالفضل اسماعیلی , بهنام علمشاهی , رستاک , امیرعلی , مهران آتش , علیشمس , نیما زئوس , مهدی جهانی , حامد همایون , نریمان , مسیح , حبیب , آمین , فرهاد جواهر کلام , محمدرضا هدایتی , محمد معتمدی , محمدرضا گلزار , مصطفی تفتیش , آرمین 2AFM , امید حاجیلی , همایون شجریان , امین فیاض , بابک رهنما , سینا شعبانخانی , مصطفی یگانه , شهاب بخارایی , امین حبیبی , میثم خداوردی , هوروش باند , سعید مدرس , سمیر , قاسم افشار , افشین سیاهپوش , آرش AP , احسان حق شناس , اشکین , سون باند , یاس , سه برادر خداوردی , نیما مسیحا , فرزاد فتاحی , حمید حامی , اشوان , بهترین آهنگهای ماه , عماد , امیر یگانه , رستاک حلاج , سهراب پاکزاد , ایمان فلاح , Tanbe 10 , مجتبی کبیری , مسعود صادقلو , ماکان باند , پویان , اردلان طعمه , حمید اصغری , امیر شهیار , سهیل جامی , حسین توکلی , حسین مخته , مهرزاد امیرخانی , مسعود محمدنبی , حامد هاکان , بهنام بانی , حمید هیراد , مجید رستمی , امیر تاجیک , محمد زارع , خشایار اعتمادی , محمدرضا عیوضی , حسین استیری , مصطفی فتاحی , امیرحسین افتخاری , فرهاد فاضلی , کاوه آفاق , احسان پایه , محمد چناری , چارتار , دنگ شو , علی باقری , بابک رادمنش , هومن سزاوار , احسان الدین معین , پویا سالکی , محسن تاجیک , علیرضا افتخاری , سمیر زند , صادق , ادوین , پیمان آغاسی , امیرعباس گلاب , علی مولایی , گامنو , فریمن , جواد مقدم , امید علومی , ناصر صدر , میلاد باران , مصطفی پاشایی , میثم جمشیدپور , ریپرتاژ , احسان غیبی , سامی یوسف , فرزاد کلباسی , حامد شمس , حامد برادران , مرتضی زرلکی , حسام الدین سراج , فرهاد دهقان , سعید انصاری , بابک تسلیمی , محمد خلج ,  www.galaxymusic.ir

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

مهدی بازدید : 86 دوشنبه 03 تیر 1398 زمان : 21:03 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 492
  • بازدید سال : 4,646
  • بازدید کلی : 32,602