loading...

کهکشان موسیقی,گلکسی موزیک

download music ismail yk facebook,ismail yk facebook,te,t ismail yk facebook,te,t music ismail yk facebook,آهنگ اسماعیل یکا به نام فیس بوک,آهنگ اسماعیل یکا فیس

دانلود آهنگ اسماعیل یکا به نام فیس بوک

دانلود آهنگ Cilgin (فیس بوک) Ismail YK

  • خواننده : اسماعیل یکا ismail yk

 

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ لینک کمکی فایل

 

کد آهنگ آهنگ برای پخش آنلاین :

  <center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://galaxymusic.parsaspace.com/music/1398/torki/ismail yk/İsmail YK - Facebook.mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

 

متن اهنگ

متن و ترجمه آهنگ Cilgin از Ismail YK

Çılgın
دیوونه

Internet kafeye gittim (aha aha)
به کافی نت رفتم

Facebook sayfasına girdim (a a)
داخل صفحه ی (سایت ) فیس بوک شدم

Adımı çılgın diye verdim
اسممو دیوونه دادم

Artık ben de üye oldum (im im)
دیگه منم عضو شدم

Tanıştım güzel biriyle
با یه خوشگل آشنا شدم

Yazışıyoruz günden güne
روز به روز باهم چت میکنیم

Merhem oluyor günlüme
داره مرهم دلم میشه

Artık ben de seven oldum
دیگه منم جزو عاشق ها شدم

Ama sevmeye bedel
اما ، به عاشق شدن می ارزه

Gözleri çok güzel
چشماش خیلی قشنگه

Öyle bir tatlı zor bulursun
اونقدر شیرینه !! به سختی میتونی مثلش رو پیدا کنی

Herkes sorar nerden buldun
همه (ازم ) میپرسن از کجا پیداش کردی

Facebook facebook hergün aradım durdum
فیس بوک فیس بوک ،هر روز هی دنبالش گشتم

Facebook facebook bu kızı ordan buldum
فیس بوک فیس بوک، این دختر رو از اونجا پیداش کردم

Facebook facebook görür görmez tutuldum
فیس بوک فیس بوک ، تا دیدمش گرفتارش شدم

Facebook facebook galiba aşık oldum
فیس بوک فیس بوک ، فکر کنم عاشق شده باشم

Facebook facebook hergün aradm durdum
Facebook facebook bu kızı ordan buldum
Facebook facebook görür görmez tutuldum
Facebook facebook galiba aşık oldum

Lokomotif gülşen
(گلشنه لوکوموتیو(اسم نیک

Cıtı pıtı birsen
بیرسنه ناز و شیطون

Ah bir görsen
آخ اگه ببینی

Cici bibi ebru
ابروی جی جی بی جی

Esmer banu Tanışabilsen
(بانوی اسمر (چش ابرو سیاه
جون میده باهاش آشنا بشی

Güzellerden güzel beğen Ne istersen
از بین خوشگلا یه خوشگلی که دلت میخواد بپسند

Herkesin zevkine göre facebook’ ta
طبق سلیقه ی هر شخص توی فیس بوک

Yakışıklı erkan
ارکان خوش تیپ

Karizmatik serkan
سرکان کاریزماتیک

Canlar yakan
بلای جون ها

Sempatik ercan
ارجان دوست داشتنی

Cılgın ayhan
آیهان دیوونه

Yüzüne hayran
حیران به چهره اشی

Ister dost ister yeni aşk bulursun
خواه دوست ، خواه عشق جدید میتونی پیدا کنی

Ben zaten aşkımı facebook’ ta buldum
من ذاتا” (خودمم) عشقمو تو فیس بوک پیداش کردم

Facebook facebook hergün aradım durdum
Facebook facebook bu kızı ordan buldum
Facebook facebook görür görmez tutuldum
Facebook facebook galiba aşık oldum


 

 

 

 

کلمات کلیدی: 

     آهنگ اسماعیل یکا به نام فیس بوک     متن آهنگ اسماعیل یکا به نام فیس بوک     آهنگ اسماعیل یکا فیس بوک     متن آهنگ اسماعیل یکا فیس بوک

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

مهدی بازدید : 485 یکشنبه 02 تیر 1398 زمان : 20:33 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 473
  • بازدید سال : 4,627
  • بازدید کلی : 32,583