loading...

کهکشان موسیقی,گلکسی موزیک

download new music, download new music Farzad Farzin Negahe To Remix, Farzad Farzin, Farzad Farzin Negahe To Remix, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید فرزاد فرز

دانلود ریمیکس جدید فرزاد فرزین – نگاه تو 

دانلود آهنگ جدید نگاه تو با صدای فرزاد فرزین

دانلود ریمیکس جدید فرزاد فرزین – نگاه تو

Download New Music Negahe To By Farzad Farzin

متن آهنگ

متن ترانه نگاه تو (ریمیکس) فرزاد فرزین (متن آهنگ) :

نگاه تو (ریمیکس)

ببین حالو هوام یه جوری خوبه
اگه نبودی رویایی نمی شد
کنار تو یه کارایی رو کردم
اگه نبودی تنهایی نمی شد
چی کار کردی با قلبم که شبو روز
همش اسم تو رو روو لب بیارم
جلو مردم سرم همیشه بالاست
اگه کسی و جز تو دوست ندارم
من به فدای نگاه تو
دوست دارم اینجوری حالتو
قربون اون روی ماه تو
همه دنیام شده مال تو
من به تو خیلی وابستمو
بدجوری عاشقت هستمو
دل به دله تو که بستمو
عشق تو کار داده دستمو

می خوام فقط نگاهم به تو باشه
چشام درگیره چشمای تو باشن
من یه جوری عاشقت می شم که هر روز
همه دنیا بخوان جای تو باشن
من به فدای نگاه تو
دوست دارم اینجوری حالتو
قربون اون روی ماه تو
همه دنیام شده مال تو
من به تو خیلی وابستمو
بدجوری عاشقت هستمو
دل به دله تو که بستمو
عشق تو کار داده دستمو
ببین عطرت منو سمتت کشونده
همه دنیا به جز دست تو سرده
فقط می خوای که من خوشبخت باشم
همین کارات منو دیوونه کرده
من به فدای نگاه تو
دوست دارم اینجوری حالتو
قربون اون روی ماه تو
همه دنیام شده مال تو
من به تو خیلی وابستمو
بدجوری عاشقت هستمو
دل به دله تو که بستمو
عشق تو کار داده دستمو

کد آهنگ براي پخش آنلاين

<center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://s1.galaxymusic.ir/music/1398/shad/1/Farzad Fariz - Negahe To Remix (320).mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمي کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

کلمات کليدي: 

 tvchn tvcdk k'hi j Download New MusicFarzad Farzinfazmusick'hi jNegahe Totvchn tvcdkدانلود آهنگ جدیددانلود ریمیکس جدیدریمیکس نگاه تو فرزاد فرزینسایت فاز موزیکفرزاد فرزینفرزاد فرزین – نگاه تومتن ریمیکس نگاه تو از فرزاد فرزینمن به فدای نگاه تو دوس دارم اینجوری حالتونگاه تو  ,,گلکسي موزيک,گلکسي موزيک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسيقي,;i;ahk l,sdrd

درباره آهنگ ها , آهنگ شاد ,
مهدی بازدید : 120 شنبه 08 تیر 1398 زمان : 11:30 نظرات (1)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 540
  • بازدید سال : 4,694
  • بازدید کلی : 32,650