loading...

کهکشان موسیقی,گلکسی موزیک

Farzad Farokh, Farzad Farokh - Royaye Man, Farzad Farokh Royaye Man, Royaye Man, download new music Farzad Farokh Royaye Man, آهنگ Far

www.galaxymusic.ir

فرزاد فرخ رویای من

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام رویای من

Farzad Farokh - Royaye Man

ترانه و آهنگ : فرزاد فرخ ؛ تنظیم، میکس و مسترینگ : فرشاد فارسیان ؛ گیتار : ‌ حسام جعفری

+ متن ترانه رویای من از فرزاد فرخ

دیوونه تر میکنه منو / وابسته تر میکنه منو رویای من

تو مال منی قلبمو میبری / بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری

 

دانلود آهنگ فرزاد فرخ به نام رویای من

www.galaxymusic.ir

 

 

فرزاد فرخ رویای من

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام رویای من

Farzad Farokh - Royaye Man

ترانه و آهنگ : فرزاد فرخ ؛ تنظیم، میکس و مسترینگ : فرشاد فارسیان ؛ گیتار : ‌ حسام جعفری

+ متن ترانه رویای من از فرزاد فرخ

دیوونه تر میکنه منو / وابسته تر میکنه منو رویای من

تو مال منی قلبمو میبری / بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری

دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ لینک کمکی فایل
www.galaxymusic.ir

کد آهنگ آهنگ برای پخش آنلاین :

  <center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://galaxymusic.parsaspace.com/music/1398/shad/2/Farzad Farrokh - Rooyaye Man   www.galaxymusic.ir.mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

 

متن اهنگ

www.galaxymusic.ir
من به تو فکر میکنم هر روز هفته
رو از تو خواهش میکنم از پیش من نرو
دلم همش واسه تو داره هی چنگ میزنه
این صدای قلبمه که داره آهنگ میزنه
وای اون خندیدنت یهو رنجیدنت
بوی عطر پیرهنت هرروز تورو دیدنت
دیوونه تر میکنه منو وابسته تر
میکنه منو رویای من
تو مال منی قلبمو میبری
بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری
تو مال منی قلبمو میبری بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری
تو با این چرب زبونی هوش از سرم میپرونی
هی منو میترسونی قلبمو میلرزونی
دل فقط با توئه حرف من با توئه رویای من
تو مال منی قلبمو میبری بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری
تو مال منی قلبمو میبری بگو تا کی کجا دلو میخوای ببری

 

 

 

 

کلمات کلیدی: 

   download ahange jadid Farzad Farokh be name Royaye Man Download New Song Download New Song By Farzad Farokh Called Royaye Man Download New Song Farzad Farokh Royaye Man Farzad Farokh Farzad Farokh - Royaye Man Ganja2Music GanjaMusic royaye man Royaye Man by Farzad Farokh Royaye Man Download New Song By Farzad Farokh Royaye Man Download New Song Farzad Farokh فرزاد فرخ کد پیشواز آهنگ های فرزاد فرخ گنجا موزیک گنجاموزیک گانجا موزیک گانجا تو موزیک گانجا2موزیک آهنگ آهنگ جدید دانلود آهنگ دانلود آهنگ Farzad Farokh به نام Royaye Man دانلود آهنگ فرزاد فرخ دانلود آهنگ فرزاد فرخ به نام رویای من دانلود آهنگ فرزاد فرخ رویای من دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید Farzad Farokh به نام Royaye Man دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ به نام رویای من دانلود آهنگ جدید فرزاد فرخ رویای من رویای من رویای من دانلود آهنگ فرزاد فرخ  Download ، Farzad Farokh ، Music ، Nex1 ، Nex1Music ، Royaye Man ، آهنگ ، آهنگ Farzad Farokh ، آهنگ Royaye Man ، آهنگ جدید ، آهنگ رویای من ، آهنگ فرزاد فرخ ، دانلود ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ Farzad Farokh ، دانلود آهنگ Royaye Man ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ رویای من ، دانلود آهنگ فرزاد فرخ ، رویای من  Lyrics : Farzad Farokh Arrangement : Farshad Farsian Music : Farzad Farokh Mix & Mastering : Farshad Farsian   ، فرزاد فرخ ، فرشاد فارسیان ، متن آهنگ ، متن ترانه ، نکس وان موزیک ، ‌ حسام جعفری www.galaxymusic.ir

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

مهدی بازدید : 60 دوشنبه 03 تیر 1398 زمان : 19:21 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 306
  • بازدید ماه : 195
  • بازدید سال : 4,349
  • بازدید کلی : 32,305