loading...

کهکشان موسیقی,گلکسی موزیک

Download nakon naz,DownloadSong By Hamed Pahlan,DownloadSong By Hamed Pahlan Called nakon naz,آهنگ حامد پهلان,آهنگ حامد پهلان به نام نکن ناز,جدید حامد پهلان,دا

دانلود آهنگ حامد پهلان به نام نکن ناز
DownloadSong By Hamed Pahlan Called nakon naz

 

 

دانلود آهنگ حامد پهلان به نام نکن ناز

دانلود آهنگ حامد پهلان به نام نکن ناز
DownloadSong By Hamed Pahlan Called nakon naz 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ لینک کمکی فایل

 

کد آهنگ آهنگ برای پخش آنلاین :

  <center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://galaxymusic.parsaspace.com/music/1398/shad/1/2- Happy Song  (www.galaxymusic.ir).mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

 

متن اهنگ

متن آهنگ نکن ناز از حامد پهلان
باتو حالم خوبه حس خوبی دارم بیا پیشم پاشو من که دوستت دارم
تو که باشی پیشم با تو آروم میشم اگه تو نباشی دیونه میشم
تو نکن ناز بیا طناز بیا عاشقی کن ناز پای حرفای تو موندم تویی تو پر پرواز
تو نکن ناز بیا طناز بیا عاشقی کن ناز پای حرفای تو موندم تویی تو پر پرواز

باتو حالم خوبه حس خوبی دارم بیا پیشم پاشو من که دوستت دارم
تو که باشی پیشم با تو آروم میشم اگه تو نباشی دیونه میشم
تو نکن ناز بیا طناز بیا عاشقی کن ناز پای حرفای تو موندم تویی تو پر پرواز
تو نکن ناز بیا طناز بیا عاشقی کن ناز پای حرفای تو موندم تویی تو پر پرواز

تکست آهنگ نکن ناز از حامد پهلان



باتو حالم خوبه حس خوبی دارم بیا پیشم پاشو من که دوستت دارم
تو که باشی پیشم با تو آروم میشم اگه تو نباشی دیونه میشم
تو نکن ناز بیا طناز بیا عاشقی کن ناز پای حرفای تو موندم تویی تو پر پرواز
تو نکن ناز بیا طناز بیا عاشقی کن ناز پای حرفای تو موندم تویی تو پر پرواز

 

 

 

 

کلمات کلیدی: 

 با تو حالم خوبه حس خوبی دارم بیا پیشم باش و من که دوسِت دارم تو که باشی پیشم با تو آروم میشم اگه تو نباشی دیوونه میشم    تو نکن ناز بیا طناز بیا عاشقی کن باز پای حرفای تو موندم تویی تو پر پرواز    تو نکن ناز ناز ناز ناز پای حرفای تو موندم تویی تو پر پرواز    با تو حالم خوبه حس خوبی دارم بیا پیشم باش و من که دوسِت دارم تو که باشی پیشم با تو آروم میشم اگه تو نباشی دیوونه میشم تو نکن ناز بیا طناز بیا عاشقی کن ناز پای حرفای تو موندم تویی تو پر پرواز حامد پهلاندانلود آهنگدانلود آهنگ جدید حامد پهلاندانلود آهنگ جدید شاددانلود آهنگ شاددانلود آهنگ شاد جدیددانلود آهنگ نکن نازدانلود آهنگ نکن ناز حامد پهلانکد آهنگ نکن ناز حامد پهلانمتن آهنگ نکن ناز حامد پهلاندانلود آهنگ حامد پهلان به نام نکن ناز,دانلود آهنگ نکن ناز,آهنگ حامد پهلان,آهنگ حامد پهلان به نام نکن ناز,دانلود متن آهنگ حامد پهلان به نام نکن ناز,دانلود متن آهنگ نکن ناز,متن آهنگ حامد پهلان,متن آهنگ حامد پهلان به نام نکن ناز,

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

مهدی بازدید : 79 دوشنبه 03 تیر 1398 زمان : 0:33 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 156
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 421
  • بازدید ماه : 1,047
  • بازدید سال : 5,201
  • بازدید کلی : 33,157