loading...

کهکشان موسیقی,گلکسی موزیک

Alireza Talischi,Alireza Talischi Divooneye Doos Dashtani,Divoone Doost Dashtani,Download Ahanghaye Alireza Talischi,Download New Song Alireza Talischi – Divoo

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی – دیوونه دوست داشتنی

Download New Song Alireza TalischiDivoone Doost Dashtani

ترانه و آهنگسازی: علیرضا طلیسچی ؛ تنظیم: حامد برادران

 

 

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی – دیوونه دوست داشتنی

Divooneye Doos Dashtani 

Song Of Divoone Doost Dashtani From Alireza Talischi

دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ لینک کمکی فایل

 

کد آهنگ آهنگ برای پخش آنلاین :

  <center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://galaxymusic.parsaspace.com/music/1398/shad/1/Alireza Talischi - Divoone Dost Dashtni (www.galaxymusic.ir) .mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

 

متن اهنگ

دانلود آهنگ دیوونه دوست داشتنی با دو کیفیت 128 و 320 به همراه پخش آنلاین
دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری خواستی کم باش ولی باش
دیوونه میخوادت دلم میوفته کارت به من راضی نشی کاش برم کاش
متن آهنگ علیرضا طلیسچی دیوونه دوست داشتنی

رفت قلبم ضعف کردم واسه خندت عشقم بس که شیرینی
میخندم دل کندم از همه از قلبم کاشکی ببینی
آخه چشمات دیوونه خونس آخه دیوونه دور از تو که نداریم اصلا نمیشه
تو نمیخوای جدا شی تو که یه دونه باشی بمونی واسه قلبم همیشه
دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری خواستی کم باش ولی باش
دیوونه میخوادت دلم میوفته کارت به من راضی نشی کاش برم کاش
دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری خواستی کم باش ولی باش
دیوونه میخوادت دلم میوفته کارت به من راضی نشی کاش برم کاش
دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی دیوونه دوست داشتنی با لینک مستقیم

از دنیا برام عشق تو بسه بس هر چیش موند دیگه مال تو شه نفس
میمیرم که تو دیوونگی کنی آخر این دلو دیوونه میکنی
دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری خواستی کم باش ولی باش
دیوونه میخوادت دلم میوفته کارت به من راضی نشی کاش برم کاش
دیوونه ی دوست داشتنی از دلم کاش نری خواستی کم باش ولی باش
دیوونه میخوادت دلم میوفته کارت به من راضی نشی کاش برم کاش

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علیرضا طلیسچی بنام دیوونه دوست داشتنی با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320


 

 

 

 

کلمات کلیدی: 

 Download Ahanghaye Alireza Talischi , دانلود آهنگ جدید , دانلود آهنگ دیوونه دوست داشتنی  Download Music Alireza Talischi Divoone Doost Dashtani آهنگ دانلود آهنگ دانلود آهنگ ایرانی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی دانلود آهنگ دیوونه دوست داشتنی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی دانلود آهنگ های علیرضا طلیسچی دانلود جدیدترین آهنگ ‏علیرضا طلیسچی دانلود جدیدترین آهنگ ها علیرضا طلیسچی متن آهنگ دیوونه دوست داشتنی علیرضا طلیسچی Download music Alireza Talischi Divoone Doost Dashtani song download download Persian song download new song download new song Alireza Talischi download song Divoust Dostvandi download Shad download Alireza Talischi download Alireza Talischi download the latest song Alireza Talischi download the latest songs Alireza Talischi alireza talischi, Alireza Talischi Divooneye Doos Dashtani, download new music, download new music Alireza Talischi Divooneye Doos Dashtani, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی, دانلود آهنگ دیوونه دوست داشتنی از علیرضا طلیسچی, دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام دیوونه دوست داشتنی به همراه متن, دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی دیوونه دوست داشتنی, دانلود آهنگ های علیرضا طلیسچی, دیوونه دوست داشتنی, علیرضا طلیسچیThe lyrics of Alireza Tilizchi, the lovely dewane

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

درباره آهنگ ها , آهنگ شاد ,
مهدی بازدید : 79 دوشنبه 03 تیر 1398 زمان : 0:23 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 467
  • بازدید سال : 4,621
  • بازدید کلی : 32,577