loading...

کهکشان موسیقی,گلکسی موزیک

Ali Abdolmaleki,Ali Abdolmaleki Delam Moonde Roo Dastam,Ali Abdolmaleki New Song Of Delam Moonde Roo Dastam,Ali Abdolmaleki New Song Of Delam Moonde Roo Dastam

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی دلم مونده رو دستم

هم اکنون می توانید ترانه دلم مونده رو دستم ( آلبوم مخاطب خاص ) را با صدای علی عبدالمالکی دانلود کنید

{ شعر های آلبوم توسط : علیرضا مرتضی قلی , مهرزاد امیرخانی , نرگس جعفری , علی عبدالمالکی , امیر پیرنهان و زهرا عاملی }

Exclusive Song: Ali Abdolmaleki – “Delam Moonde Roo Dastam” With Text And Direct Links In

 

 

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی دلم مونده رو دستم

 

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی دلم مونده رو دستم

دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ لینک کمکی فایل

 

کد آهنگ آهنگ برای پخش آنلاین :

  <center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://galaxymusic.parsaspace.com/music/1398/shad/1/Ali Abdolmaleki - Delam Moonde Roo Dastam128 (www.galaxymusic.ir).mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

 

متن اهنگ

متن آهنگ دلم مونده رو دستم از علی عبدالمالکی :

 ♫     ♫  نکست وان  ♫    ♫

دلم مونده رو دستم
هنوز منتظر هستم
برم یا که بمونم
آخه بدجوری خستم
واست دل بیقراره
چشات گیرایی داره
دلم مونده رو دستم
چی میشه بگی آره
بیا قلبمو نشکن
نگیر عشقتو از من
همه دنیا رو گشتم
نبود مثل تو اصلاً
آهای آروم جونم
نذار تنها بمونم
بدون تو نمیشه
نمیشه نمیتونم
دیوونمو میدونمو من بی تو نمیتونمو
واسه تو میدم جونمو سر بذار روی شونمو آرومم کن
این قلب من احساسیه عشقم بی رو درواسیه
از دوری دلم آسیه عاشق تو وسواسیه بیا خوبم کن
دستات پره آرامشه برق چشمام از خواهشه
قفل قلب تو وا بشه این همون که میخوامشه دوست دارم
من دل به چشات بستمو بدجور به تو وابستمو
تا هر جا بگی هستمو از دوری تو خستمو دوست دارم


 

 

 

 

کلمات کلیدی: 

 Ali Abdolmaleki New Song Of Delam Moonde Roo Dastam From Ali Abdolmaleki آهنگ جدید آهنگ جدید علی عبدالمالکی آهنگ جدید علی عبدالمالکی با نام دلم مونده رو دستم آهنگ دلم مونده رو دستم از علی عبدالمالکی آهنگ دلم مونده رو دستم علی عبدالمالکی آهنگ شاد آهنگ علی عبدالمالکی آهنگ علی عبدالمالکی با نام دلم مونده رو دستم دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی با نام یا هیشکی یا تو دانلود آهنگ دلم مونده رو دستم از علی عبدالمالکی دانلود آهنگ دلم مونده رو دستم علی عبدالمالکی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ علی عبدالمالکی دانلود آهنگ علی عبدالمالکی با نام دلم مونده رو دستم دانلود آهنگ نکست وان دانلود موزیک دانلود موزیک جدید دلم مونده رو دستم از علی عبدالمالکی دلم مونده رو دستم علی عبدالمالکی رسانه موسیقی نکست وان سایت دانلود آهنگ علی عبدالمالکی علی عبدالمالکی آهنگ دلم مونده رو دستم متن آهنگ دلم مونده رو دستم از علی عبدالمالکی متن آهنگ دلم مونده رو دستم علی عبدالمالکی موزیک جدید

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

درباره آهنگ ها , آهنگ شاد ,
مهدی بازدید : 34 دوشنبه 03 تیر 1398 زمان : 10:32 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 248
  • بازدید ماه : 874
  • بازدید سال : 5,028
  • بازدید کلی : 32,984