loading...

کهکشان موسیقی,گلکسی موزیک

Ahang Ashvan Sheyda, Ashvan, Ashvan Sheyda, Ashvan – Sheyda, Download, Download Ahang Ashvan Sheyda, Download Ahang Jadid, Dow

دانلود آهنگ جدید اشوان  شیدا

آهنگ بسیار زیبا شیدا از اشوان با لینک مستقیم و پر سرعت به همراه متن آهنگ + پخش آنلاین از سایت بهتا موزیک

Download Ahang Jadid  Ashvan – Sheyda

 

 

دانلود آهنگ جدید اشوان بنام شیدا

دانلود آهنگ جدید اشوان شیدا

موزیک جدید و بسیار شنیدنی از خواننده اشوان با لینک مستقیم و دو کیفیت 320 و 128

این شهرو شیدا میکنم

Exclusive Song: Ashvan – “Sheyda” With Text And Direct Links 

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ لینک کمکی فایل

 

کد آهنگ آهنگ برای پخش آنلاین :

  <center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://galaxymusic.parsaspace.com/music/1398/shad/1/Ashvan – Sheyda (www.galaxymusic.ir).mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

 

متن اهنگ

خودت بگو کیه که تو هر شرایطی فرق نکنه با حرفاش
عزیزم راحت باش اگه بود عوض بشه با من جاش
خودت بگو مگه ممکنه به غیر من یه آدمی باشه
درست عین خودت باشه درست عین خودت عاشق
آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم آره غوغا میکنم تو فقط باش
این حسه عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش
آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم آره غوغا میکنم تو فقط باش
این حسه عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش
دل تو دلم نیست دل تو دلم نیست که بگه مال منه آخه اون ماه منه
میترسم از روزی آره میترسم از روزی که اون دل بکنه
این سرو تا اون سرو میبندم اگه بخواد بره اگه بگه مسافره و میخواد بشه یه خاطره
نبینم سمتش بیاد کسی بخواد دورش کنه توام بگو دوسم داری وای عزیزم موقعش شده
آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم آره غوغا میکنم تو فقط باش
این حسه عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش
آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم آره غوغا میکنم تو فقط باش
این حسه عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش

متن آهنگ شیدا از اشوان

خودت بگو کیه که تو هر شرایطی فرق نکنه با حرفاش

khodet bego kiye ke to har sharayeti fargh nakone ba harfash

عزیزم راحت باش اگه بود عوض بشه با من جاش

azizam rahat bash age bod avaz beshe ba man jash

خودت بگو مگه ممکنه به غیر من یه آدمی باشه

khodet bego mage momkene be gher man ye adami bashe

درست عین خودت باشه درست عین خودت عاشق

dorost eyn khodet bashe dorost eyn khodet ashegh

آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم آره غوغا میکنم تو فقط باش

are toro peyda mikonam in shahro sheyda mikonam are ghogha mikonam to faghat bash

این حسه عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش

in hesse eshghe na havas ta vaghti ke bashe nafas dige az hich chizi natars to faghat bash

آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم آره غوغا میکنم تو فقط باش

are toro peyda mikonam in shahro sheyda mikonam are ghogha mikonam to faghat bash

این حسه عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش

in hesse eshghe na havas ta vaghti ke bashe nafas dige az hich chizi natars to faghat bash

دل تو دلم نیست دل تو دلم نیست که بگه مال منه آخه اون ماه منه

del to delam nist del to delam nist ke bege mal mane akhe oun mah mane

میترسم از روزی آره میترسم از روزی که اون دل بکنه

mitarsam az rozi are mitarsam az rozi ke oun del bekane

این سرو تا اون سرو میبندم اگه بخواد بره اگه بگه مسافره و میخواد بشه یه خاطره

in sarv ta oun sarv mibandam age bekhad bere age bege mosafere o mikhad beshe ye khatere

نبینم سمتش بیاد کسی بخواد دورش کنه توام بگو دوسم داری وای عزیزم موقعش شده

nabinam samtesh biyad kasi bekhad doresh kone toam bego dosam dari vau azizam moghash shode

آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم آره غوغا میکنم تو فقط باش

are toro peyda mikonam in shahro sheyda mikonam are ghogha mikonam to faghat bash

این حسه عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش

in hesse eshghe na havas ta vaghti ke bashe nafas dige az hich chizi natars to faghat bash

آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم آره غوغا میکنم تو فقط باش

are toro peyda mikonam in shahro sheyda mikonam are ghogha mikonam to faghat bash

این حسه عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش

in hesse eshghe na havas ta vaghti ke bashe nafas dige az hich chizi natars to faghat bash

دانلود آهنگ آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم اشوان

میترسم از روزی آره میترسم از روزی که اون دل بکنه

mitarsam az rozi are mitarsam az rozi ke oun del bekane

این سرو تا اون سرو میبندم اگه بخواد بره اگه بگه مسافره و میخواد بشه یه خاطره

in sarv ta oun sarv mibandam age bekhad bere age bege mosafere o mikhad beshe ye khatere

نبینم سمتش بیاد کسی بخواد دورش کنه توام بگو دوسم داری وای عزیزم موقعش شده

nabinam samtesh biyad kasi bekhad doresh kone toam bego dosam dari vau azizam moghash shode

آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم آره غوغا میکنم تو فقط باش

are toro peyda mikonam in shahro sheyda mikonam are ghogha mikonam to faghat bash

این حسه عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش

in hesse eshghe na havas ta vaghti ke bashe nafas dige az hich chizi natars to faghat bash

آره تورو پیدا میکنم این شهرو شیدا میکنم آره غوغا میکنم تو فقط باش

are toro peyda mikonam in shahro sheyda mikonam are ghogha mikonam to faghat bash

این حسه عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش

in hesse eshghe na havas ta vaghti ke bashe nafas dige az hich chizi natars to faghat bash

********


 

 

 

 

کلمات کلیدی: 

 Download New Music, Download New Music Ashvan, Download New Music Ashvan Sheyda, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ اشوان, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ شیدا, متن آهنگ شیدا اشوان

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

درباره آهنگ ها , آهنگ شاد ,
مهدی بازدید : 63 دوشنبه 03 تیر 1398 زمان : 14:22 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 480
  • بازدید سال : 4,634
  • بازدید کلی : 32,590