loading...

کهکشان موسیقی,گلکسی موزیک

Ahang Shad Mojtaba Dorbid Sarbar,Download Ahang Shad Mojtaba Dorbidi – Sarbar,Mojtaba Dorbidi,Mojtaba Dorbidi Songs,آهنگ,آهنگ بسیار شاد سربار از مجتبی دربیدی ب

آهنگ بسیار شاد سربار از مجتبی دربیدی برای رقص

 

 

آهنگ بسیار شاد سربار از مجتبی دربیدی برای رقص

دانلود آهنگ شاد مجتبی دربیدی بنام سربار با کیفیت بالا

Download Ahang Shad Mojtaba Dorbidi – Sarbar

 

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ لینک کمکی فایل

 

کد آهنگ آهنگ برای پخش آنلاین :

  <center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://galaxymusic.parsaspace.com/music/1398/shad/1/1- Happy Song (www.galaxymusic.ir).mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

 

متن اهنگ

دل به تو بستم بسه
دلو شکستن بسه
دیگه خستم بسه
بیا کار نده دستم بسه
بیا کار نده دستم

عشقتو جمع کن برو
ندیدم انگار تورو
نه نمیخوام تورو
مگه راهتو بستم برو
مگه راهتو بستم
آخه من از تو دارم میخونم
اینکه بس کن من نمیتونم
من که دست از پا خطا نکردم
ولی از کارم پشیمونم
ولی از کارم پشیمونم

 ♫♫♫

عاشق کشی کارته دل بیمارته
عاشق کشی کارته دل بیمارته
دوس ندارم که ببینم دل سربارته
دوس ندارم که ببینم دل سربارته

ولی من از تو دارم میخونم
اینکه بس کن من نمیتونم
من که دست از پا خطا نکردم
ولی از کارم پشیمونم
ولی از کارم پشیمونم

 ♫♫♫

دل به تو بستم بسه
دلو شکستن بسه
دیگه خستم بسه
بیا کار نده دستم بسه
بیا کار نده دستم

عشقتو جمع کن برو
ندیدم انگار تورو
نه نمیخوام تورو
مگه راهتو بستم برو
مگه راهتو بستم
آخه من از تو دارم میخونم
اینکه بس کن من نمیتونم
من که دست از پا خطا نکردم
ولی از کارم پشیمونم
ولی از کارم پشیمونم

 ♫♫♫

عاشق کشی کارته دل بیمارته
عاشق کشی کارته دل بیمارته
دوس ندارم که ببینم دل سربارته
دوس ندارم که ببینم دل سربارته

ولی من از تو دارم میخونم
اینکه بس کن من نمیتونم
من که دست از پا خطا نکردم
ولی از کارم پشیمونم
ولی از کارم پشیمونم


 

 

 

 

کلمات کلیدی: 

 Mojtaba Dorbidi, آهنگ مجتبی دربیدی, مجتبی دربیدی Mojtaba Dorbidi Songs , دانلود آهنگ های شاد مجتبی دربیدی , دانلود آهنگ های مجتبی دربیدی , سربار , مجتبی دربیدی     برچسبآهنگ سربارآهنگ شادآهنگ عروسیدانلود آهنگ شادرقص عروسیسربارمجتبی دربیدی

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

درباره آهنگ ها , آهنگ شاد ,
مهدی بازدید : 79 دوشنبه 03 تیر 1398 زمان : 0:29 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 337
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 602
  • بازدید ماه : 1,228
  • بازدید سال : 5,382
  • بازدید کلی : 33,338