loading...

کهکشان موسیقی,گلکسی موزیک

Download New Music,Download New Music Farzad Farokh,Download New Music Farzad Farokh Labkhand,Farzad-Farokh-Labkhand-DJ-M2-Remi,,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید,د

www.galaxymusic.ir

دانلود ریمیکس شاد آهنگ لبخند از فرزاد فرخ

ریمیکس شاد از اهنگ شیندنی فرازد فرخ بنام لبخند همراه با تکست و دو کیفیت عالی از آپ موزیک

شعر و آهنگسازی : فرزاد فرخ / تنظیم کننده : میلاد ماوی / میکس و مسترینگ : امیرعلی هدایت‌زاده

اختصاصی آپ موزیک / ریمیکس توسط : DJ M2

Download New Remix  Farzad Farokh – Labkhand With Text

 

دانلود آهنگ لبخند از فرزاد فرخ

www.galaxymusic.ir

دانلود ریمیکس شاد آهنگ لبخند از فرزاد فرخ 

دانلود ریمیکس شاد آهنگ لبخند از فرزاد فرخ

دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ لینک کمکی فایل
www.galaxymusic.ir

کد آهنگ آهنگ برای پخش آنلاین :

  <center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://galaxymusic.parsaspace.com/music/1398/shad/2/Farzad-Farokh-Labkhand-DJ-M2-Remix-  www.galaxymusic.ir.mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

 

متن اهنگ

www.galaxymusic.ir

متن آهنگ لبخند فرزاد فرخ

لبخند تورا به دنیا ندهم با عطر هوایت به رویا بروم
وقتی که تو باشی دلارام شوم جانم تو بخند که آرام شوم
من عاشق چشمان سیاهت شوم دلبسته ی آن طرز نگاهت شوم
آنقدر که رخسار تو زیباست مرا دیوانه ی خود کرد هر بار که دیدم تورا

♪♪♫♪♪♫♪♪♫♪♪♫

تو شدی جسم و جان من گل مهربان من تو شدی بهار من ( تکرار )
من به تو دل دهم که چون برسم به قلب تو بشوم فدای تو ( تکرار )

 

خوشم با تو چنان مستم من عاشق آرامش چشمان تو هستم
چقدر خوبه که تو هستی معشوقه من نیمه جانم تو هستی
به عهدی که به هم بستیم هرگز نگذارم که تو از من برنجی
که من با تو پر از شوقم با هر نفست چاله خندت به این دل نشستی

♫♫♫♫♫♫♫♫

تو شدی جسم و جان من گل مهربان من تو شدی بهار من ( تکرار )
من به تو دل دهم که چون برسم به قلب تو بشوم فدای تو ( تکرار )

♪♪♫♫♪♪♯

ریمیکس شاد آهنگ لبخند


 

 

 

 

کلمات کلیدی: 

Farzad FarokhLabkhandدانلود آهنگدانلود آهنگ ایرانیدانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ شاددانلود آهنگ لبخنددانلود آهنگ های فرزاد فرخفرزاد فرخلبخندمتن آهنگ لبخند فرزاد فرخ     Download New Music, Download New Music Farzad Farokh, Download New Music Farzad Farokh Labkhand, دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ شاد, دانلود آهنگ فرزاد فرخ, دانلود آهنگ لبخند, متن آهنگ لبخند فرزاد فرخ     www.galaxymusic.ir

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

مهدی بازدید : 56 دوشنبه 03 تیر 1398 زمان : 19:40 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 4,299
  • بازدید کلی : 32,255