loading...

کهکشان موسیقی,گلکسی موزیک

Alireza Pouya,Alireza Pouya - Negahe Khas,Alireza Pouya Negahe Khas,Download Alireza Pouya Called Negahe Khas,Download New Song,Negahe Khas,Ne,1Music,آهنگ,دانل

دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا به نام نگاه خاص

Download New Song By Alireza Pouya Called Negahe Khas

 

 

دانلود آهنگ علیرضا پویا به نام نگاه خاص

متن آهنگ نگاه خاص علیرضا پویا

Lyrics Music Alireza Pouya Negahe Khas

 

دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا به نام نگاه خاص

دانلود آهنگ با لینک مستقیم دانلود آهنگ لینک کمکی فایل

 

کد آهنگ آهنگ برای پخش آنلاین :

  <center><audio controls autoplay preload="none" style="width:94%;margin:0% 3%;"><source type="audio/mpeg" id="player" src="http://galaxymusic.parsaspace.com/music/1398/shad/1/Alireza Pouya - Negah Khas Remix (www.galaxymusic.ir).mp3">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio><br /><a href="https://galaxymusic.ir/tag/دانلود-آهنگ/" target="_blank">دانلود آهنگ</a></center>

 

متن اهنگ

ترانه و شعر آهنگ نگاه خاص علیرضا پویا

عادتشه بیاد دلبری کنه بره رد کارش میدونه که دلم عاشقه دلشه وصله به حالش
میلرزه دله هر کسی که رد میشه از کنارش نمیدونم اگه نباشه دلو میکنم چیکارش

دلم واسه دلش پر میزنه گیر نفساشه میخوام بمونه عاشقه دلمو همیشگی باشه
میدونه دلم جوره با دلش همجوره پاشه زندگیه من وصله صدای خنده هاشه

میمیره دلم واسه تو واسه اون نگاه خاص تو
همون میشم که تو دوست داری واسه دله حساسه تو

عشقه من تو این رابطه حسم به دلت ثابته
گفته بودم که ماله همیم از روز اول یادته , از روز اول یادته

تکست آهنگ نگاه خاص علیرضا پویا

اینقد نذار سر به سرمو ناز و اداهاتو کمش کن اخ که دلم زد به سیم آخر حالا بیا جمکش کن
میدونی که دیوونه میشم نبینمت حتی یه ساعت نذاشتی تو واسه منو دل حتی یه خواب راحت

میمیره دلم واسه تو واسه اون نگاه خاص تو
همون میشم که تو دوست داری واسه دله حساسه تو

عشقه من تو این رابطه حسم به دلت ثابته
گفته بودم که ماله همیم از روز اول یادته , از روز اول یادته


 

 

 

 

کلمات کلیدی: 

  Alireza Pouya ، Alireza Pouya Negahe Khas ، Download New Song ، Download New Song Alireza Pouya Negahe Khas ، Download New Song By Alireza Pouya Called Negahe Khas ، Negahe Khas ، Negahe Khas by Alireza Pouya ، Negahe Khas Download New Song Alireza Pouya ، Negahe Khas Download New Song By Alireza Pouya ، Nex1Music ، آهنگ ، آهنگ جدید ، دانلود ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ Alireza Pouya ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ جدید Alireza Pouya ، دانلود آهنگ جدید Alireza Pouya به نام Negahe Khas ، دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا ، دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا به نام نگاه خاص ، دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا نگاه خاص ، دانلود آهنگ علیرضا پویا به نام نگاه خاص ، دانلود آهنگ علیرضا پویا نگاه خاص ، علیرضا پویا ، نکس وان موزیک ، نگاه خاص ، نگاه خاص دانلود آهنگ علیرضا پویا ، کد پیشواز آهنگ های علیرضا پویا

,گلکسی موزیک,گلکسی موزیک,'g;sd l,cd; ,galaxymusic ,danlod,download,downloadmusic,download music, galaxymusic.ir ,galaxymusic.ir,iran galaxymusic,کهکشان موسیقی,;i;ahk l,sdrd

درباره آهنگ ها , آهنگ شاد ,
مهدی بازدید : 86 دوشنبه 03 تیر 1398 زمان : 10:38 نظرات (0)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 770
  • بازدید سال : 4,924
  • بازدید کلی : 32,880